- 1,942 بازدید
- بدون نظر
اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex نسخه ۲٫۳٫۳ ، نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP می باشد که با نصب آن می توانید یک سیستم مدیریت و پشتیبانی از مشتری راه اندازی کنید.تا امروز حدودا ۳۵۰۰ نسخه از این اسکریپت در سایت codecanyon به فروش رسیده. همچنین این اسکریپت از بین آراء خریداران خود موفق به کسب امتیاز ۴٫۹۴ از ۵ ستاره شده است. کسب چنین امتیازی واقعا قابل توجه بوده و به خودی خود از کاربردی بودن و امکانات گسترده این اسکریپت مدیریت مشتریان خبر میدهد.
CRM پرفکس میتواند نیازهای افراد و گروه های مختلفی را برآورده سازد. این اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری را شرکت ها، فریلنسر ها و به طور کلی کلیه افرادی که نیاز به مدیریت مشتریان خود داشته باشند، میتوانند مورد استفاده قرار دهند. طراحی Perfex به شکلی بسیار مدرن و زیبا صورت گرفته و بهره گیری از این اسکریپت میتواند به فعالیت های شما جلوه ی حرفه ای تری داده و به شما در بهبود روند تجارتتان کمک کند.
در اسکریپت های CRM لازم است که تمرکز اصلی بر روی مشتریان باشد. در اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex دقیقا شاهد همین موضوع هستیم. اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex سیستم پشتیبانی حرفه ای را در اختیار شما قرار میدهد که به شما اجازه خواهد داد مشکلات و موارد مرتبط با مشتریان خود را به خوبی دنبال کرده و آنها را برطرف کنید. به عنوان شما میتوانید برای خودتان یادآور (reminder) تنظیم کنید یا این یادآور ها را به کارمندان خود نسبت دهید. به همین طریق مدیریت موارد مرتبط با مشتریان شما به شکلی ساده تر انجام خواهد شد و دیگر چیزی به دست فراموشی سپرداه نمیشود. Perfex به عنوان یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قدرتمند، امکانات متعددی را در اختیار شما قرار میدهد. در ادامه سعی میکنیم به برشمردن برخی از این ویژگی ها بپردازیم.
برخی از امکانات اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex :
- مدیریت پروژه ها و صدور صورتحساب ها
- امکان ایجاد صورتحساب ها و پیش فاکتور های حرفه ای
- مجهز به سیستم پشتیبانی و تیکتینگ قدرتمند
- امکان دنبال کردن زمان های صرف شده برای انجام پروژه ها و دریافت هزینه بر اساس زمان صرف شده.
- امکان تخصیص چند کارمند به وظایف و …
- امکان ایجاد پیشنهاد (proposal) و افزایش فروش
- دارای امکان ثبت هزینه های شرکت یا پروژه و تبدیل به صورتحساب
- دارای امکانات مدیریت مشتریان
- مجهز به نظرسنجی های درون ساخت
- امکان دنبال کردن اهداف
- دارای امکان درج اطلاعیه برای کارمندان و مشتریان
- امکان بهره گیری از امکانات مرتبط به بستن قرارداد
- امکان بهره گیری از فیلد های سفارشی
- امکان استفاده از درگاه پی پال و Stripe با واحد های ارزی مختلف
- دارای تنظیمات مدیریتی متعدد
- امکان سازگار کردن سیستم با برند کمپانی
- مجهز به فولدر رسانه جداگانه برای برای کارمندان غیر مدیریتی
- مجهز به تقویم برای کارمندان بر اساس سطوح دسترسی
- دارای امکان دنبال کردن موارد متعدد، گزارش ها، یادداشت ها، فایل ها و …
- و بسیاری امکانات متنوع دیگر …